Kredi kartı varsa peşin çektirin, sonra bankayı arayıp bu ödememi taksitlendirmek istiyorum deyin yardımcı olurlar.
Hocam onu soruyorum mesela bonusla aldım varsayalım garantinin numarasını arıyorum kimseyi bağlamıyorlar ki bir tane otomatik şeyi koymuşlar konusup duruyor,taksitlendirsek fiyat vade v.s alıyorlar mı ?