wallstreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site linkini yazsam ve önerilerinizi söyleseniz uygun olurmu r10 yönetimi buna müsad ediyorsa yazayım hocam,
peki eşe dosta desem girin tıklayın diye ? (:
Bence sen hicbirsey yapmadan, 1 ay sadece forumu okumanda fayda var. Tam 10 sene once burdaki herkes senin sordugun bu sorulari sorup, senin dusuncelerini yapip, cogumuz banlandik.

Kisacasi 1 yapmadan 10 okumanda fayda var, cevabini bulmadigin sorular icin atomu tekrar parcalamaya kalkma, iyi analiz edip oyle hareket etmende fayda var. (gerci tecrube anlatmayla ogrenilmez ama en azinda az yarayla kurtulursun )