wallstreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site linkini yazsam ve önerilerinizi söyleseniz uygun olurmu r10 yönetimi buna müsad ediyorsa yazayım hocam,
peki eşe dosta desem girin tıklayın diye ? (:
hocam ortalıkta adsense kayıtlı site yayınlamak pek hoş bir durum değil. sonuçta siteyi üyeler haricinde başkaları da ziyaret ediyor. Herkese pm atarak düşüncelerini alabilirsiniz. İkinci olarak google sahte tıklamaları ayırt etmektedir. Bi kere tıkla iki kere tıklar. üçüncüde hesabınız banlanır.