duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hafız ayıplık bir durum yok, öğrencilerin anası ağlıyor. Siz yerli olduğunuz için anlamıyorsunuz bu olayı. Laf yetiştirme derdinde değilim, yerliler değil, Sakarya da öğrenci olanlar gelip konuşsun. Asıl onların arasından memnun olan çıkarsa bu büyük fark yaratır.
Şu soın zamanda bende memnun değilim açıkça söyleyim çok Suriyeli doldu sanki Kent Parak Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde değil Suriyenin bir parkı gibi işliyor ama yinede güzel yani hem okul püfür püfür esiyor tepede sonra merkez desen aynı yaşanacak şehir biz ailecek çok seviyoruz burada yaşamayı.