HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hafız çok pis ayıp ediyorsun ama
Hafız ayıplık bir durum yok, öğrencilerin anası ağlıyor. Siz yerli olduğunuz için anlamıyorsunuz bu olayı. Laf yetiştirme derdinde değilim, yerliler değil, Sakarya da öğrenci olanlar gelip konuşsun. Asıl onların arasından memnun olan çıkarsa bu büyük fark yaratır.