Şimdi bende Sakarya'nın yerl halkındanim, burada bi saygı içerisinde sohbet ediyorken hoşgörüyü bi kenarıya atip asıp kesmen ne oluyor ki? Neyin tribine giriyorsun? Senin gibi adamlar gelip şehri kirlettiği için kötü insanlara rastlamişsın. Arkadaşın eğitimiyle ilgili görüşümü değil, Sakarya şehrini kötüleyip bizleri küçük gösterdiğin için yazdım. Bir elin 5 parmaği bir değil, o yüzden konuşmalarınızı daha iyi bi uslüb'la sergilerseniz iyi olur.
Ne insanlığımızı bıraktın, ne memleketin güzelliğini

Neyse çocukça muhabbetlere hiç girmeyeceğim, bu tarz kafada olan kişiler yapamaz Sakarya'da, adamların şehridir.
Hadi Eyvallah.