Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E geçirmeseydin arkadaşım seni sakaryaya bağladılar mı? Babana söylesene bunu; baba koskoca sakarya üniversitesi bu bölümü kazandım ama paraşütle atlamaktan başka aktivesi yok. Sana ne cevap verir az çok tahmin edebiliyorum. Ben 25 yıldır Sakarya'da yaşiyorum, 2000 yılında bu il deprem geçirmiş ekonomisi altüst olmuş yardım gelmemiş kendi imkanlarıyla gelişmeye çalışan bi yer. Bursayla nasıl kıyaslarsın? Heryerin kendine göre güzelliği vardir. Bunu kimse imkâr edemez ki. Bursa çok güzel bir şehir, üniversitesi mükemmel çok ayrı bir konu.. Bursa güzel diye Sakarya kötü denmez ki, sakarya'da kendi çapında gelişip büyüyen bir şehir ve üniversite gelecek için yatırım yapan bir yer.

Adam kazanmiş, gelecek 5 yıl gibi bir süre geçirecek sırf paraşütle atlamaktan başka aktivite yok diyip 1 yıl daha üniversiteye mi hazırlansın adam? Kaldı ki buraya gelmek için 10binlerce insan sırada bekliyorken sadece aktivite yok demek şımarıklıktan başka birşey olamaz. ( Söz meclisten dışarı fakat gerçek bu ) Okumak için geliyorsun abi, genelde dersini çalışacaksın boş zamanlarınıda ortama ayak uyduracaksın. Bursa güzel diye sakaryayı kötülemeyin, 10 üzerinden bursa 9 aliyorsa sakarya neden 8 almasın?
Öncelikle sen benim arkadaşım falan değilsin ona göre yaz bana.Benim babam şehri görmeye zaten geldi ve neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor. Ben Össde çok iyi bir puan yapamadığım için Sakaryada okudum emin ol bana orayla ilgili tavsiye veren olsa yazmazdım zaten. Ben Sakaryaya kötü diyorum sen istediğini de bu düşüncemden vazgeçmem. Yerli halkı insanlıktan nasibi alsın önce sonra belki gelişir şehir.
Üniversiteyi gidip sadece ders çalışıp bitirme yeri olarak görüyorsanız zaten baştan hiç okumayın.Kendini geliştirecek sosyal etkinlikler,aktiviteler vs katılmazsan üniversite okumanın bir anlamı kalmaz. Kültürel ve sosyal anlamda kendini geliştireceksin ki üniversite mezunu olman bir işe yarasın. Adam konuyu ingilizce hazırlık okuyayım mı yoksa okumayım mı diye açmış sen kendi kendine 1 yıl daha hazırlanma diye bambaşka bir yere çektin.Hele yazılanları oku sonra öyle cevap ver. Bursa 9 alıyorsa Sakarya'nın 8 alması için daha çoook gelişmesi lazım selametle...