Zorunlu olmayan hazırlık sınıfını bence okuyup zaman kaybetmeyin. 1 sene boşa gideceğine kursa gidersiniz.Oradayken sıkılabilirsiniz ama dönünce her fırsatta gitmek isteyeceksiniz. Hafta sonları İstanbul´a kaçabilirsiniz. Ortam olarak kafa dengi arkadaş bulursanız her yerde ortamınız vardır. Askerden sonra tekrar Yüksek lisans için gelmeyi düşünüyorum. Sakaryalı değilim ama İstanbul dan sonra 2. Sevdam oldu Sakarya.. İnsanları da her yerde olduğu gibi sen düzgün olursan çok iyiler. Amacınız okumaksa en doğru yerdesiniz. Hayırlı uğurlu olsun başarılar..