duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Hiç gerek yok , okulunu bitir git. Sakarya ya gidince neden çabucak bitirmek isteyeceğini anlayacaksın
Hafız çok pis ayıp ediyorsun ama