E geçirmeseydin arkadaşım seni sakaryaya bağladılar mı? Babana söylesene bunu; baba koskoca sakarya üniversitesi bu bölümü kazandım ama paraşütle atlamaktan başka aktivesi yok. Sana ne cevap verir az çok tahmin edebiliyorum. Ben 25 yıldır Sakarya'da yaşiyorum, 2000 yılında bu il deprem geçirmiş ekonomisi altüst olmuş yardım gelmemiş kendi imkanlarıyla gelişmeye çalışan bi yer. Bursayla nasıl kıyaslarsın? Heryerin kendine göre güzelliği vardir. Bunu kimse imkâr edemez ki. Bursa çok güzel bir şehir, üniversitesi mükemmel çok ayrı bir konu.. Bursa güzel diye Sakarya kötü denmez ki, sakarya'da kendi çapında gelişip büyüyen bir şehir ve üniversite gelecek için yatırım yapan bir yer.
Adam kazanmiş, gelecek 5 yıl gibi bir süre geçirecek sırf paraşütle atlamaktan başka aktivite yok diyip 1 yıl daha üniversiteye mi hazırlansın adam? Kaldı ki buraya gelmek için 10binlerce insan sırada bekliyorken sadece aktivite yok demek şımarıklıktan başka birşey olamaz. ( Söz meclisten dışarı fakat gerçek bu ) Okumak için geliyorsun abi, genelde dersini çalışacaksın boş zamanlarınıda ortama ayak uyduracaksın. Bursa güzel diye sakaryayı kötülemeyin, 10 üzerinden bursa 9 aliyorsa sakarya neden 8 almasın?