yukarıdaki cevabı tekrarlıyorum ve iyiliğin için bir şeyi hatırlatayım. baktım, dha'dan falan haber almışsın. eğer dha'dan abonelik almadıysan para verip, mahkemeye verirler. ajanslar bu konuda çok katı.
peki onlarca haberini nasıl yapmalıyım? okuyup kendim bir özet mi çıkartıp yapayım? fikriniz nedir. güncel tutmam lazım siteyi.