yukarıdaki cevabı tekrarlıyorum ve iyiliğin için bir şeyi hatırlatayım. baktım, dha'dan falan haber almışsın. eğer dha'dan abonelik almadıysan para verip, mahkemeye verirler. ajanslar bu konuda çok katı.