7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebebi yok mu? Neden böyle yapıldı?
2 blok ipmiz vardi, 2 bloğuda geri aldılar nedenini tam bilmiyorum ip sıkıntısı var dediler.
E o zaman ilk bloktaki ilk 30 ipyi bize bırakın dedik. Maalesef onuda yapmadılar. (ilk 30 ipimiz full dolu oluyordu, yeni alınan iplere buradan yonlendirme yapmayi planlamıştık).

Kaldı ki oyle problemli bir müşteri olduğumuda düşünmüyorum. 4 dedicated sunucum vardi. Gününden önce yapıyordum ödemelerini vs. Neyse olan oldu ben konuyu baltalamak için degil. Sadece yaşadığım problemi belirtmek icin yazdım. İyi satışlar Engin.