kimsenin emeğinin karsiligini almasin demedim genel anlamda yazdiklarim.elbette emek veenler ugrasi verenler karsiligini alacak.
Tamam her dediğiniz doğru fakat, sorunu olan birisi konu açar. Son bir haftadır, iki-üç tane yardım isteyen arkadaş oldu, onlarında sıkıntısı çözüldü ki konusunu tekrar güncellemedi.. Bu tavrınızı bence forumda on-onbeş kişinin yardım alamama sı üzerine dillendirseydiniz daha mantıklı olurdu diye düşünüyorum.. Sonucunda gidip adamın kafasına silahmı dayayalım sorunun için konu aç çözelim diye.