Farkinda bile değiliz belki ama artik R10 forumu tamamen pazarlama forumuna donuştu..eskiden insanlar birbirlerinden yârdim alir.. fikrini söyler bi seyler paylasirlardi..ama demin bir baktim sayfanin basindan sonuna kadar satis reklam o bunu yazmis bu sunu yazmis su bu para o su para..herseyimiz pazarlamaya donusmus.
Yabanci forumlara bakiyorumda problemi olan bir kişi bir sey yazıyor forumdakiler sayfalarca nasil destek oluruz diye yazıyorlar ..
Bence moderatorlerin de dikkat etmesi lazim kanisindayim..
bir arkadaş bi konu acmis "WHMCS esx addon server görünmüyor. Acil yardım " bi allahin kulu fikrini beyan etmemiş yârdim etsin.. ama bi başka topikte whmcs esx konusunda satis var.. bi bilen yârdim etmemiş arkadaşa..
demekki sadece alici olan bide satici olanlar foruma uğrayacak bi sorunu olan Google amcaya müracaat..kimse deneyimlerini paylaşmayacak inanılır gibi degil