darbederim ve anatolyum sizlere tteşekkür ediyorum.
adsense ile başlamaya karar verdim yorum atan herkese teşekkür ederim
Edit: Son bir ekleme, bu cover işinde %50 %50 paylaşıyormuş ücret öyle bir şey varmış nedir bu aydınlatır mısınız beni(başkalarının parçalarını cover yapacağım da

]
o konuda herhangi bir bilgim yok ama youtubede yeni bir özellik var müzik başkasına ait ses size ait veyahut görüntü size ait olursa yine o videodan para kazanabiliyorsunuz ama paylaşım olayı nasıl o konuda detaylı bilgi sahibi değilim