o kanalların neden partnere geçtiğini izah edeyim. adsense telif haklarını korumuyor, misal fullscreen kanalını gönderiyorsun inceliyorlar baktılar özgünse, telif bildirimleri önce onlara gidiyor. fullscreen resti çekiyor sana telif bildirimin var bile demiyor, onlar hallediyorlar.
keza önerilen videolar özgün kanallarda önemlidir. günlük 100k izlenme alan bir kanalın partnerde 120k olması muhtemeldir. ek olarak büyük kanallarla özel bir anlaşma imzalıyorlar bizden %30 kesiyorsa onlardan %10 kesiyorlar.