Konu
xprea Z kullanan varmı ?
30-07-2014, 20:21:05
#27
NeuStar
rezalet tavsiye etmiyorum ortalama 1sene kullanırım sonra birdaha iphoneden başka birşey kulanmam ders oldu bana. umarım iphone6 da busefer ekran biraz büyük olur.