Bir ödeme bekliyorum o gelince Moto G alacağım, çok araştırdım aklıma yatan bu oldu. Google yapımı bir telefon
General Mobile'e güvenmiyorum. Daha önce bir telefonunu kullandım malzemesi çok dandik 2 ayda soyulup çizilmeye başladı, discoveryde de şarj soketi sorunu var kronik. Araştırmadan almayın.
http://www.youtube.com/watch?v=PxNO-gSgiqQ