iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam fiyatta çok fazla uçtun
haklısınız, dogrudur hocam 2.el fiyatına vermiyorum

Aldıgım fiyatı bir duysanız
Hayırlısı olsun hocam
iyi bayramlar dilerim