Bende gm diyorum. Günlük kullanım; whatsapp, facebook, skype, face messenger, youtube günde 4 saat konuşma
bunlara göre 1 gün şarj gidiyor ve ısınma gibi bir şey ile karşılaşmadım. Hızı oldukça tatmin edici, oyun oynamayı sevmediğim için oyun denemesi yapmadım.
Kamerasına gelince gece pek iyi değil ama gündüz inanılmaz derecede etkileyici