Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
General Mobile Discovery

Tavsiyeniz icin tesekkur ederim, kac aydir kullaniyorsunuz yani ustte arkadasin yazdigi gibi isinma problemi yasiyor musunuz?