ben 750 ye s4 aldım geçenlerde temizde birşey arkadaşımdan aldım ama bir bak bulabilirsen s4 tavsiye edebilirim..
galaxy s2 düşünürseniz 450 TL ye verebilirim.
Tesekkur ederim 2. El dusunmuyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:12:30 -->-> Daha önceki mesaj 17:07:52 --
Kesinlikle motorola moto g, gm discovery hakkında çok şikayet var bir süre kullandıktan sonra ısınma sorunu, flaş sorunu yaşayanlar falan olmuş.
http://kiyas.la/tr/cep-telefonu/kars...bile-Discovery
burada da gördüğünnüz gibi discovery bir tık önde druyor ama oylamaya bakın %56 moto g demiş neden acaba?
Gm kullanan arkadaşım var o da memnun değil ynai şu anlamda, ilk aldığımdaki gibi bomba değil telefon diyor(6-7 ay olmuş alalı)
Arkadaşım GM Discovery 16 GB almıştı. Çok memnun. Hiçbir sorun yaşamadı şimdiye kadar.
Tavsiyeleriniz icin tesekkur ederim