arkadaşlar bu konudan sonra justhost elemanlarına herşey sizin olsun yedeklerimide vermeyin tmm belanızı birgün bulursunuz dedim. 2 gün sonra adamlar bana teklif gonderdi , yıllık 30 dolardan 4 yıllık alırsan bu şekilde indirim yaparız dediler bende 120 doları yatırdım. şimdide site ayın 12 günü kapalı.. adamlara mesaj attım şimdide üyeliğini yükselt upgrade et diye bana yine 130 dolar masraf çıkartmaya çalışıyorlar.. Yaptıklarına bakın şunların.. siteyi taşısam bi dert taşımasam bi dert. sakın justhost la çalışmayın. 1 kere daha pişman oldum. eşşeklikte bendeki yeniden burayla anlaştıgım için.