varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.domainom.com/20130214/kis...puan-tablolari

Burada makalem var niye para etmediğini detaylı açıkladım. .com olsaydı bu domainler uçuk fiyatlara satabilirsiniz.

bilm bi ihtimal gideri olabilir.
Makalenizi zaten okumuştum. Demek ki yanlış anlamışım.

vmor: 228 gibi bir puanı var. com olsaydı kesinlikle iyi para ederdi demek oluyor sanırım bu.