BebboBRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabanın satıltığına dair bir bilgi yok ama sonuç olarak
Haklısınız ben son yorumları görmemişim. O halde araç duruyorsa lafa söze gerek yok direk alıcıyım. Merakım vardı fiyat iyiymiş garajda dursun arada binerim