Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satılmadıysa olabilir.
Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kenarda birikmişim olsa direk alırdım hocam hayırlı satışlar..
dursunkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğanın çocuğu gibi valla ) acayip tatlı
purplebazaar777 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alana hayırlı olsun şimdiden. Hayal edip alamadığım araba param olsa hemen alırdım
BebboBRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı resimlerini ve ayrıntılı bilgi alabilirsem memnun olurum. El sıkışabileceğimiz rakamı da yazabilirseniz pm e sevinirim...
U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msjim dursun

çakma note 3 ile gonderildi
tsenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sattınız mı aracı?
Tutku


Arkadaşlar konu tarihini gördünüzmü bilmiyorum. Konu "17-10-2012, 23:16:23" tarihinde açılmış. İki Senelik konuyu hortlattınız yine tebrikler