Satılmadıysa olabilir.
Kenarda birikmişim olsa direk alırdım hocam hayırlı satışlar..
Doğanın çocuğu gibi valla

) acayip tatlı
Alana hayırlı olsun şimdiden. Hayal edip alamadığım araba param olsa hemen alırdım
Detaylı resimlerini ve ayrıntılı bilgi alabilirsem memnun olurum. El sıkışabileceğimiz rakamı da yazabilirseniz pm e sevinirim...
msjim dursun
çakma note 3 ile gonderildi
Arkadaşlar konu tarihini gördünüzmü bilmiyorum. Konu "17-10-2012, 23:16:23" tarihinde açılmış. İki Senelik konuyu hortlattınız yine tebrikler