2015 de b8 kasa passat çıkacak daha kaslı bir görüntüsü var beklemeye değer. şuanki b7 kasa passat gerçekten ağır duruyor bir önceki kasa biraz daha genç işiydi ancak üzerine iki kasa çıkarmış olacak tercih edilmez diye düşünüyorum.
bu fiyat aralığında d sınıfı olarak sizi tatmin edecek araç insignia olacaktır.
bu arada passat parasını hak eden bir araç değildir ancak alan kişi satarken aşağı yukarı aynı rakamlara verdiği için çok tutulan bir araç olmuştur aman aman bir araç olduğu için değil