Hastayım bu arabalara yahu. Hele eski mini cooper görünce ağlayasım geliyor Kıbrıs'ta bu araçların hastası çok 20-25binden satıldığını gördüm




Bu arada r10 tarihinin en uzun satış konusu sanırım