SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2013 sonunda colo hizmetine heveslenmiştik ama bizim yeni sunucu fiyatlarıyla kıyaslandığında colo daha pahalıya gelecekti.

örneğin biz sunucuyu 100 tl ye verirken benzer hizmeti 100 tl den daha fazlaya vermek zorunda kalacaktık. buna bir de yeni radore'deki inşaat maliyetlerini eklediğimizde pek mümkün olmadığını gördük.

belki 2-3 sene sonra, istanbul dışında (edirne gibi) sırf atx colo üzerine odaklanmış ve kasa barındırma fiyatı 10 doları geçmeyen ortam kurar ve hizmet vermeye başlarız.
Edirne'de olursa seve seve her türlü konuda yardımcı oluruz Engin bey. Kapıkule gümrüğünden sunucuları Bulgaristan'a çıkarmak epey bir zor oluyor