Konu
passat nasıl bir araba ..
29-07-2014, 22:05:01
#2
Webkurum
Ağır abi derken daha çok orta yaşlı denebilir passat güzel bir araçtır performansı tatmin edicidir ama gençsiniz ve çok kullanıyorsanız sedan sizin için çok mantıklı bir seçim değil gibi.