hocam birkaç sorum olacak:
fiyatlara kdv dahil mi?
windows işletim sistemi olarak ne yüklü geliyor?
esxi 5.5 kurulum yapıyormusunuz?
bu sunucular dell olmadığı için idrac gibi remote bağlanamıcaz sanırım?
kdv dahil.
windowsda istediğiniz sürümü kurabiliyoruz. win7, win2008, win2012 mümkün.
esxi 5.1 kurabiliyoruz
müşteri için 7/24 kvm mevcut değil. bir sorun olduğunda bize bildirirseniz, bizim data centerdaki personelimiz ilgileniyor ya da geçici kvm bağlayabiliyoruz.