hocam birkaç sorum olacak:
fiyatlara kdv dahil mi?
windows işletim sistemi olarak ne yüklü geliyor?
esxi 5.5 kurulum yapıyormusunuz?
bu sunucular dell olmadığı için idrac gibi remote bağlanamıcaz sanırım?