Merhaba arkadaşlar serverimde birden bire Ctrl h at binip inmekle oyun dc atiyor ve 2 hesap birden oyuna giriş yapılmıyor Bu sorunu yaşayan varmı nerden kaynaklana bilir bilgisi olan varsa acil yardım edebilirmi oyun hatası packla alakalı degildir.
Not: Aynı sorun bineklerdede var ctrl h ile ctrl g ile oyundan atiyor