Teşekkürler ama bunlar istediğimden uzak gibi. Biraz daha bakınmak istiyorum müsadenizle.
Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@skassas hocam bu şekilde bir temam var https://www.r10.net/script-satisi/124...si-100-tl.html renkerinizi kendinize göre ayarlama yapabilirsiniz.
opencart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba

https://www.r10.net/ecommerce-yazilim...atistadir.html
busekılde bır temam var dılersenız duzenleme yaparak yenı bır tema yaratabılırız