Merhabalar,

Bildiğiniz üzere google fontları gibi elimizde bir nimet var. Çoğu kişi kullanmasa da ben kendi sitelerimde kullanıyorum. Sitedeki textlerin sanatsal olması gereçekten siteyi çok güzel gösteriyor.

Fakat kafamı kurcalayan bir konu var.

Bildiğiniz üzere bu fontları kullanabilmek için, google font a ait bir javascript dosyasını ya header'e ya da .js olarak sunucunuza yüklemeniz gerekiyor

Sizce bu seo açısından siteyi bir zarara uğratırmı?

Benim düşüncem sitenin daha hoş gözükmesi, site ziyaretçileri yönünden artı olduğu için küçükde olsa seo ya olumlu etki edeceği yönündedir.

Ama diğer taraftan ayrı bir link üzerinden js yükletmek ne derece sağlıklı bir türlü emin olmadım...

Bilgili arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olurum.