Oppon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu kadar adamı mahcup ettiğiniz için bence forum yönetimi el bile atabilir. sonuçta site planlarımızı erteliyoruz size pm de attım ve geri dönüş alamadım konuya yazdım geri dönüş alamadım. Ön sipariş vermemiştim iyikide vermemişim elinizde param neden kalsınki günlerce. parayı almaya geldimmi direk ama bi tarih vermeye geldimmi ortalıkta yoksunuz.
Bence sen çok boş konuşuyorsun. Kimsenin parası kalmadı tarihin uzadığı belli olduğu an ön sipariş verenlerin ücretlerini banka kesintileriyle birlite kuruşu kuruşuna iade ettim. Konu haksa sen değil kimse böyle yargılayamaz. Her gün kaç kişiden .pm alıyorum, ofis telefonları bir ara susmaz oldu, telefonla arayıp özellik talebinde bulunanlar oldu. Bir gün bile kimseyi kırmadım, geri çevirmedim ama bu sabrımı bitirdi. .psd formatında full halde ücretsiz olarak dağıtacağım. İmkanı olan wp döker istediği özelliği ekler ve kullanır. Yok size tema! Sabır tükendi bayram arefesinde daha fazla tatsızlık olmasın kimse konuya yazmasın. PSD ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITIYORUM. VARSA İMKANINIZ İSTEDİĞİNİZ ÖZELLİKLERİ EKLEYİP WP TEMA HALİNE GETİRİRSİNİZ.