gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım kpss atamalarında en avantajlı bölüm hangisi sizce iş sağlımı yoksa sosyal hizmetlermi birde ben önlisans programında okumaktayım, ösym puanımda bulunmamakta yinede kayıt yapabilirmiyim
Hocam hangi bölüm avantajlıdır bilmiyorum inanın. Önlisans okuyanlarda başvurabilir diye biliyorum puanınız olmasada olur , diploma yada öğrenci belgesi isteniyor sınavsız üniversitede. Sizde bu var