Bilen birisi alinti ile cevaplarsa sevinirim

Ben acikogretim uni. okuyodum ilk sinavlara girdim
2.sinavlara girmek icin kayit yenileme gerekiyomus sanirim
Ben yenilemedim 2.sinavlara giremedim
Simdi benim 1 senem yandi mi :/