Sdemirdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bayram dolayısıyla düşüş yaşanıyor diye düşünüyorum. Bir süre değişiklik yapmayın aynı şekil devam edin.
Bayram düşüşünden farklı bir düşüş yaşayanlar var hocam. Bazı kelimelerde sıralamada gözükmüyoruz.