Arkadaşlar siteöap oluşturdum.

site/sitemap.xml girince hiçbir sorun yok ancak FTP'de xml veya gz uzantılı hiçbir dosya görünmüyor.Bu da diğer arama motorlarına kayıtta sıkıntı çıkartıyor xml gönderemiyorum

En son google sitemap eklentisinde sizde de sorun var mı?