merhaba,
Youtube hesabım vardı ban yedim yeni bir hesap açdım başka bir isimle ve adseneye bağladım fakat açdığım yeni hesap direk aşağıdaki yazıyı verdi
Bu hesabın para kazanma özelliği, birden fazla topluluk kuralları ihtarı, telif hakkı ihtarı veya diğer xxxxxxxxxxx adlı kanalınızda bulunan dünya geneli Content ID engellemeleri nedeniyle devre dışı bırakılmıştır. Daha fazla bilgi edinin
Fakat bu hesapa acdıgım Kanalda para kazanma aktif normal hesapda oyle bır yazı geliyor ne yapmam gerekıyor ?