Hocam ay sonu geldi hala temadan haber yokmu ? Temayı bekliyoruz ama açıkçası sabrım tükendi. Çıkart temayı sonra güncelleme yap v2yi önceden alanlara bedava ver hocam bu kadar zor mu ya.