Merhabalar,
Konu yanlış yerde. Ücretli scriptlerde olması gerek.
Kargo çıkış anındaki barkod okutmanın script ile ne alakası var onu anlayamadım. Barkod ile okutma işlemi bildiğim kadarı ile, o an ekranda aktif olan pencereye veya input'a alet direkt yazar. Okutulan barkod neyse onu etkin alana girer, tıpkı elle yazılmış gibi.. Bu makinenin yapacağı bir şey. Yapamıyorsa bir APP ile yapılır. PHP ile barkod okuyucu makine arasında bir ilişki kurulamaz, yönlendirilemez.
PM ile örnek varsa atarsanız fiyat vereyim.
edit: Benim dediğimi burada da anlatmaya çalışmışlar:
http://stackoverflow.com/questions/8...hp-application