buraya her girişimde belki bir çözüm yolu, yada güzel bi haber alırım umuduyla giriyorum ama nafile

bazı yerler de hala ingilizce

)))) Yok Ya Bitti Bu İs
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:06:42 -->-> Daha önceki mesaj 02:04:35 --

)))) Yok Ya Bitti Bu İs
Satilik Sayfa Varsa Albilirim Hayrina