Ben firmanın verdiği hizmete değil, sahibinin verdiği güvene bakarım.
Cihan bey ile bir kaç yıl önce çalıştım. Güzel.net.tr'ye satış temsilcisi olmuştum.
Yaptığım 1-2 satıştan dolayı alacağım 70 lira mı ne vardı. Cihan bey 2-3 ay sonra bunu ödemeyi unuttuğunu, notları arasına aldığını bana mail atıp hakkımı ödedi.
Kul hakkı yemeyen adam, has adamdır.
Severim Cihan beyi, çok muhabbetim olmamasına rağmen.