@yaramazkedicik; oldum olası sizi sevmiyorum. Her konuya böyle gereksiz mesajlar yazıyorsunuz. bu butonu koymuşlar ki gereksiz yazışmalar olmasın diye. Bu kuralları siz benden daha iyi bilirsiniz. Ama ısrarla tartışmaya çalışıyorsunuz.