Arkadaşlar 5-6 ay önce daha önce sitesini yaptığım bir arkadaşın konya halı yıkama kelimesinde seo sunu yaptım ve ilk 3 sıralamasında yer almasını sağladım. Sonrasında arkadaşla anlaştğımız ödeme şeklinde sıkıntılar yaşatmaya ve beni atlatmaya başladı ve 2 ayda bitmesi gereken ödeme 6-7 ay oluyor daha bitmedi ve geçen aradığımda iş yerini devretmiş falanmış filanmış uzun hikaye bende bunu sindiremiyorum. Siteyi sıralamadan düşürmek istiyorum ama kontrollü bir şekilde gerekirse sonradan tekrar düzeltebilmem gerek. Spamı basıp çöplüğe yollayabilirim ama tam bunu da istemiyorum. Sadece yaptığım işe saygısızlığının sonucunu görmesini istiyorum. Fikir öneriniz var mı?
Not: eğer burada art niyetli kişilere yol açacağı gibi bir düşünce varsa lütfen özel mesaj ile gönderiniz.