Arkadaşımda da var buna benzer bir şey, çocukken bindiğimiz bisikletler bildğiniz demir yığınımıymış O bisiklete binince anladım.
İlk etapta çok saçma geliyordu bisikletlere o kadar para vermek falan ama aldığınız keyif gerçekten mükemmel

Hayırlı olsun güle güle kullan.
Allah kaza bela vermesin.