Konu
Ben artık bittim, neden kaybediyorum? :(
23-07-2014, 00:08:06
#61
tolgatarim
Şöyle bir tavsiye de bende herkes yazmış, sanırım hatan şu tam gaz yıklenme ve olmadı diye sıkılmaca.Wp zamanlanmış post olayına bir bak.
Sent from my RM-941_eu_turkey_294 using Tapatalk